Pagina's

dinsdag 18 september 2012

Aangifte tegen premier Schotte




Met de komst van het internet kon ik de afgelopen tien jaar een lange frustratie met de veelal kritiekloze opstelling van de lokale media enigszins compenseren met het optekenen van mijn persoonlijke opmerkingen op mijn web-pagina "the Clowns" (http://www.vrcurassow.com/2dvrc/stateofaffairs/circus/2012.html)


De jaren na 2010 sinds de onafhankelijkheid kenmerken zich echter door een steeds sneller verval. De democratie wordt hierbij ook steeds verder uitgehold. Dit is niet de plaats om daar uitgebreid op in te gaan, maar een en ander heeft zeker te maken met de persoon van onze eerste minister, de heer G.F. Schotte. Er zijn ernstige verdenkingen dat deze persoon strafbare feiten heeft gepleegd die hem voor zijn ambt ongeschikt maken. Feiten die tot op heden niet justitieel onderzocht zijn.

In het licht van de laatste politieke ontwikkelingen voel ik mij als Curaçaoenaar geroepen en gedwongen om persoonlijk de persoon van G.F. Schotte aan te klagen; door dit niet te doen zou ik me door mijn stilzwijgen medeplichtig voelen aan het verdere verval van Curacao.

Hoe diep Curacao al niet gezakt is moge ook wel blijken uit de persoon Wiels die ongestraft publiekelijk verschillende ministers chanteert door aan te geven dat zij de gevangenis in zullen gaan als hij zijn mond open doet en zij niet aan zijn bedreigingen toegeven? Het is hoog tijd dat de verschillende verdenkingen eindelijk justitieel en adequaat onderzocht worden.

--

harrie

 http://www.scribd.com/doc/106326431/Aangifte-Schotte-d-d-18-September-2012
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten